Jul, jul.. Grånande jul

Annandag jul idag och det är sista dagen denna julhelg.. Alldeles för kort ledighet
Grått kallt och trist är vädret idag, vad är det för fel med sol även om det är snö och kallt ute??
Lite samma känsla som inatt att jag inte känner mig helt 100%, skulle vilja vara hemma och kurera mig men jag har inte riktigt råd med det känns det som.
Sedan är det ju någon som "bråkar" med mig också;)

Mathias sover fortfarande och han verkar ovanligt svårväckt idag så jag får väl glömma Net on Net idag..

Vill förresten passa på igen att tacka ALLA som gratulerade mig på min födelsedag.. Det gjorde mig jätteglad..

Hmm usch... Känner mig inte alls på topp idag och det har väl satt sig lite psykiskt också just nu.. Känner mig lite nere och deppig.. Vet inte vad det är egentligen.. Tillfälligt för mycket tankar på någon kanske, ja jag vet inte.. En del tankar på vad som sagts vad som skrivits vad som menats och vad som hänt... Men som vanligt när det gäller det så håller jag det för mig själv, for now anyway..

Trött är jag också och någon liten känsla av tomhet idag..
Äsch fan jag bara svamlar på får lägga ner detta just nu...

Pallar nog inte vara så hemtrevlig just nu, If you catch my drift..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0