Guten Morgen alle zusammen

Eller något åt det hållet i alla fall...

Gick och la mig igår vid 23.00, och som ni ser på inlägget innan här så var jag fortfarande vaken 00.24.. Gick kort därefter in och la mig igen men somnade nog inte förrän vid någon gång efter 01.00... So far so good eller hur? Nja 03.00 vaknade jag igen och lyckades då hålla mig vaken  till nästan 04.00 då jag äntligen somnade igen och vaknade nu på morgonen lite efter 08.00...
Nåja hittills är jag pigg men dagen är ju ganska ung ännu om man säger så..

Eftersom jag lider av lite tidsdyslexi typ så var jag tvungen att ringa däckfirman för att kolla om det var 09.30 eller 10.30 jag skulle vara där.. Tur för mig så var det 10.30..

Tidsdyslexi undrar ni? Ja i mitt fall är det att som i detta fallet så bestämmer jag tid för däckbyte 10.30 och skriver jag inte upp det ordentligt så kan det i min hjärna lätt bli halv 10 av 10.30.. Svårt att förklara men hoppas att ni förstår..

Nåja.. Nu sitter jag här påklädd och väntar bara på att jag ska ge mig iväg och kommer tycka tiden går jättesakta men kommer i slutänden säkert vara lite sen i alla fall hehe...

Och nu snöar det igen.. Suck... Men solen skiner i alla fall lite...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0