God morgon... Eller nått..

Kan ju inte påstå att jag sovit så gott i natt..
Ja när jag väl somnade.. Somnade nog inte förrän närmare 03.00
Får väl tro och hoppas att det beror på förkylningen..

Idag ska jag iväg och besiktiga mammas bil, så man får väl hoppas att "Bettan" klarar det..

Har väl inte så mycket mer att skriva just nu egentligen.. Ska väl ta mig till och äta lite frulle hade jag tänkt... Lite vitamindryck och en tallrik med Vaniljyougurt och lite Start Müssli Naturell.. Har redan tagit min lilla pre-frukost som givetvis är en dubbel snus heheh..

Hmm får kanske börja med att tänka på att snart lägga ut bilderna på min lägenhet som jag lovade.. Fast skulle egentligen vilja ha hem soffan jag skulle få "ärva" och handla lite på ÍKEA för typ så där 5 000 kr innan jag lägger ut några foto.. Nåja vi får väl se hur det blir med det.. Vill ju ha det (någorlunda) fint innan jag visar.. Även om det inte skulle bli några bilder tagna ur Sköna Hem eller något liknande hehe..

Nä slutbabblat för denna gången... Får väl se om vi hörs senare igen..

Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

nÄSTA VECKA ska JAG besikta min tUrE...EN G:A SAAB på 20år...håll tummarna ATT HAN går igenom BESIKTNINgen.. Det behöVER han...OM inte SÅ FIXAR jag upp han lite O hoppas på bättre lycka VID nästa ombesiktning....Fast JAG vill InTe att Det ska SvIdA i plånkan...Kram Frank / T du vet vem jag e :)

2010-12-03 @ 17:04:06
Skrivet av: blackmisery

Åjåj, här va det julpyntat minsann :) Nice!

Hoppes du har en toppen freda eftermidda! kram om

2010-12-03 @ 17:05:15
Skrivet av: Fia

Bra bild det där! ;-)

2010-12-06 @ 15:12:41

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0