God Jul..

Er alla ännu en gång önskar jag en riktigt God Jul, och jag gör det med den vackraste julsång som finns, sången som verkligen skriker jul för mig, sången som alltid ger mig lite eller mycket gåshud, sången som ger mig tårar i ögonen. Och den ska INTE sjungas av Christer Sjögren, Carola eller något sådant.. Nä den ska sjungas av Jussi Björling..

Lyssna och njut, för det gör jag..



Spårlämningar
Skrivet av: anna

tycker inte den skall sjungas alls... hiihii, men jag är ju allergisk också mot ALL julmusik.... =)

GOD JUL på dig!!! // KRam Annapanna

2010-12-24 @ 17:12:28
Här hittas jag: http://magdalenacron.wordpress.com

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0