Fredagen har börjat avslutas..

Goderkväller...

Vad ska man låta strömma ut genom fingrarna ut till tangenterna då?
Känner mig übertrött och sliten, men går jag och lägger mig kan jag inte somna..

Fick kommit iväg och besiktigat moderns bil.. Det gick väl bra förutom en felriktad strålkastare och reg-belysning som tydligen var kass (missat det under all snön).. Nåja det kunde ju varit mycket värre

Tänka sig, idag var jag och köpte elljusstakar/adventsstakar som jag satt i fönsterna... Vad är det med det tänker ni, jo det ska jag gladeligen berätta.. När jag flyttade till denna lägenheten, eller rättare sagt när jag flyttade från min förra lägenhet så kastade jag i princip allt som hade med julen att göra och där ibland typ 7 elljusstakar, för ja jag vet inte, kände mig bara så antijul.. Och jag har inte haft något sådant nu på 3-4 år tror jag, men i år kände jag att jag ville ha liiite julstämning i hemmet i alla fall... Men babysteps som man brukar säga, för någon julgran blir det nog inte förrän nästa jul hehe

Men det är i alla fall en mysig belysning att ha och bara se till att de kommer ner i tid hehe (ja jag hittade några tomtar bakom TV i sovrummet)

Avdelningen för besvikelse borde väl det faktum vara att jag gick in på COOPs byggmarknad för att köpa tavelkrokar för betongvägg.. Det fanns inte något alls... X-krokar fanns men inte till betongväggar, har alla trä eller gipsväggar nu förtiden eller?? Nåja jag får fortsätta min jakt en annan dag...

Nä nu har jag nog inte mer och skriva, så jag får väl fortsätta att kolla på damernas störtlopp eller vad det är som fladdrar förbi på TV skärmen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0