Fredag, fredag, det är fredag, fast med torka

Inte mycket mer att skriva om idag heller om jag ska vara ärlig.
Fullt ös på jobbet idag och jag har bytt rum med (S)F idag, eftersom hon behövde ett större rum pga att de ska sitta två stycken nu och jag behövde ju inte sitta ensam i ett stort rum själv även om det var lite kul, men lite trevligare att sitta i ett rum som var gjort för en person.. Samt att jag snart ska flytta till mitt nya nybyggda rum ju.. Förhoppningsvis..
Jobbade till halv5 idag och körde sedan och hämtade Christofers julklapp för att sedan köra hem till Christofer och Emma för en liten middagsbjudning.. (Skulle Christofer vetat att hans julklapp låg i bilen hehe)
Det blev som vanligt god mat med vitlöksbiffar med potatis och café de paris sås.. Tackar ännu en gång för både god mat och trevligt sällskap..

Imorgon så är det dags att hämta Mathias.. Den förlorade sonen kommer hem kl 15.00..

Något mer att berätta?? Nja måste försöka komma ut till IKEA nästa vecka.. Ja på arbetstid, ska handla lite småprylar till jobbet, och viktigaste av allt, till mitt nya kontor..

Nu är jag äntligen hemma i alla fall och parkerat ändalykten i soffan, fått igång datorn och nu sitter jag här och bloggar till er.. Trött som en gnu och funderar på om jag ska ta en liten whiskypinne, kanske en liten Famous G..
Så med de orden så tror jag att jag säger:

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0