En sådan dag

Ont i nacken, ont i huvudet, humöret på väg åt fel håll..
Mår allmänt skit idag både fysiskt och psykiskt..
Fysiska kan man sätta fingret på, det andra betydligt svårare..
Men så är det just nu.. En sådan dag idag..
Vet inte om man ska skrika eller gråta
En famn att få krypa in och gråta i?
Ett baseball trä och slå mot en lyktstolpe på?
Trött på mig själv just idag
Trött på hur jag känner mig
Trött på tröttheten..
Vill bara sova i 14 dagar..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Å, va lessamt att det inte känns riktigt bra, tänk på den fine insattsen när du hjälpte den gamle damen, tur att ni kom, fint gjort av er, man önsker att alle skulle göre så, tyvärr e inte det så alltid...å du har ju M på hemmaplan...

Hoppas det snart känns bättre kram om

2010-12-12 @ 17:59:33
Skrivet av: Anonym

Nämen, är det här du är?

Ha saknat dig, så jag har sökt dig många gg om. Nu har jag t.o.m läst igenom din underbara blogg. Ser du har lite beundrare.

Vilket man kan förstå. Fina jeans, dem tycker jag du ska ha på dig, då får du en ännu 6igare rumpa.



So long 6 boy :P / Miss Z

2010-12-12 @ 22:02:04

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0