En kväll som gått mycket bättre än förvänt...

dsc01319 (MMS)

En kväll som gått mycket bättre än förväntat. Men det kan jag ju dels tacka Christofer för, för en viss inbjudan, men en stor del för Mathias sällskap under kvällen. Han ska sova här i natt så kör jag honom till sin gamla praktikplats på dagiset där han lovat titta på deras lusse-firande.. Men nu ska jag göra något jag borde gjort för länge sedan. SOVA!! Saar såå..


Spårlämningar
Skrivet av: Emma

hoppas du tackar ja ;) hade varit kul :)

2010-12-13 @ 07:37:25
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Det lät som en bra avslutning på kvällen iallafall, hoppas din dag i dag blir toppen åxå Kram om

2010-12-13 @ 09:28:06
Skrivet av: Anonym

Det är väl inte sommar ÄN, HEHEHEHE!!!

mEN DU ÄR skitSNYGG, fRaNk... :)

kRAm T

2010-12-13 @ 21:48:45

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0