Va fan är klockan??

0615.. Vill inte vara vaken vid den tiden... Jag vill sova... Sovit dåligt har jag gjort också... Min kudde skriker efter mig... Men är uppe och får sätta fart..

Vi hörs senare.. Hoppas ni har en bra dag och sovit bättre än vad jag har gjort..

Saar såå...

Pussen och Kramen










Vill mysa med någon<3

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Nej, 6.15 det e litte tidigt det :) Å, det finns ingen som skriker så högt som kudden på morron heller :)

Ha en toppen dag i dag

önskar åxå MsX blir frisk fort!

Kram om

2010-08-31 @ 10:13:08
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0