Tiden flyger godnatt..

Fan vad kvällarna går fort... Tittade precis på klockan och då var klockan 22:00.. Tittade en pytteliten stund senare och nu är klockan 00:04.. va fan.... jag som tänkte att kl var 23:00 och att jag då kunde komma i säng lite tidigare än vad jag brukar.. Nåja nu får jag knappa ner detta inlägg och sedan kasta mig i sängen... Förhoppningsvis vackra mysiga drömmar och sova 5 kvart i timmen.... Allt för att komma ifatt..

Saknade och längtan efter MsX är lika stor, även om det kom några ord idag.. Får försöka hålla ut, i alla fall tills jag får svar på vissa frågor..

Nåja regnet faller utanför (igen och igen och igen)

Nu är det nattinattitid för FrankieBoy..

Saar såå

Pussen och kramen

Tycker om<3

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0