Tankar II

Lördag morgon...
Oron är inte mindre.. Efter en natt med dålig sömn och konstiga drömmar sitter jag på soffan med min oro igen..
Och om det inte beror på mig (i så fall kunde man väl ta fram ärlighet) så känns det som om det hänt något.. Och som jag säkert nämnde sist, med tanke på vad som hände där de senaste dagarna så... Eller om hon/någon i hennes omgivning blivit allvarligt sjuk..

Jag får passa på att tacka A och E för att ni orkar med mitt gnäll om oro och så... Tur att iaf A känner mig så väl att hon vet hur jag blir och är när det är sådant här.. Och jag tror att hon fortfarande känner mig så väl att hon vet hur jag känner, mår och går igenom... Får väl passa på att tacka för hennes skäggröstning... Den var inte oväntad, alltså vad hon valde...

Men som sagt... Försöker jag vandra åt ett håll med tankarna så är de snart tillbaka igen till en viss person.. Saknaden är otroligt stor.. Bara överglänst av oron...

Suck blir lite osammanhängande inlägg... Förlåt för det... Hatar min kedjerökning....

Saar sååå..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0