Sunday bloody Sunday

Eller ja riktigt såå farligt är det väl inte...
Men det är väl vädret igen som spökar tror jag..
Jag har ju kunnat släppa oron, den värsta oron med kära MsX.. Lite finns kvar ändå..
(Och nej min önskan från igår gick inte i uppfyllelse)

Känns som en skit-depp dag idag.... Det har dykt upp en massa tankar under gårdagen.. Inte tankar om MsX utan andra tankar, tankar som lite drar en tillbaka till grundskolan och att bli vald sist, att inte vara önskvärd än lite så där på nåder.. Ingen kul känsla..

Just nu skulle jag bara vilja ligga i en famn, få känna värme och närhet och känna att man är viktig, man betyder något att man är behövd... Känna trösten från en varm famn..

Blä blä blä.... Hatar dessa känslor... Längtar efter MsX..

Saar såå...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0