Söndagen...

Då var det söndag igen och sista dagen för denna helgen... Helgerna går alldeles för fort... Med tanke på att denna helg i princip har regnat bort också..

Nåja kvällen igår var trevlig, förutom Mathias sällskap så satt (eller ja låg) jag och pratade bort någon timme i telefon med en väldigt trevlig och söt tjej.. Ett samtal som var fyllt med massor av prat och massor av skratt... Tack *puss* hoppas det blir många sådana här tillfällen i framtiden... Men gärna live också...
Får väl se vad det blir av datumen vi pratade om inatt..

Mat har det inte hunnit bli så mycket av idag... än.. Det är inte alla som är igång och rullar sina köttbullar ju hehe..
Hmm egentligen har jag inte så mycket att skriva om.. Bara mycket tankar och funderingar som snurrar runt i skallen och i hjärtat.... Gillar vissa tankar men inte vissa... Mer åt hatar de tankarna hållet
Nåja nu blir det inte mer för denna gång...
Saar såå
Kramen
och pussen till...

Spårlämningar
Skrivet av: Liza

Va rullar du inte dina köttbullar ...fy skäms ;-)

hoppas att du har haft en bra dag i allafall

kram

2010-08-15 @ 21:40:21

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0