Söndagen innan måndagen..

Då var snart den här söndagen slut... Och det är en ny arbetsvecka som börjar... Inte med jätteglädje, eftersom jag gärna varit ledig lite till, och imorgon är det möte mellan 11-16 typ på Stadshuset..

Regnet har i princip öst ner hela dagen idag, men om inget annat kanske rosor och andra växter blir glada över det, och gräsmattan utanför har nog aldrig varit så grön som den är just nu.. Men behöver klippas, men lite svårt med denna väta..

Saknaden efter en speciell person är ganska stor om jag får uttrycka mig milt och jag hoppas att vi snart kan prata igen.. Tänker mycket på henne<3

Så bilden är väl passande för alla situationer i detta mail, ja förutom jobbet då haha.. Eller ja.. kanske det är ju en socialdemokratisk ledning i Malmö... Så okej den passar till allt..

Nä nu har jag väl inte mer förnärvarande... Önskar någon ville slå en signal....

Saar såå.. Kramen och Pussen

Spårlämningar
Skrivet av: Glamorous

jag vill önska till dig en fortsatt bra arbetsvecka som är på väg:)/ Kram Di:)

2010-08-22 @ 23:11:09
Här hittas jag: http://glamorous.doggyblogg.se
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Önskar dej en fin dag på jobb, i dag har vi sooolll!!! Hoppas ni har det åxå! kram om

2010-08-23 @ 09:43:35
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0