Söndagen innan måndagen.. Again

Då var söndagen på sin början till sitt slut skulle man väl kunna säga.. Men trots att det inte hänt så mycket idag och jag haft en väldigt besvärlig mage idag så har det ändå varit en bra dag tycker jag... Jag menar det är alltid en bra dag när Malmö FF vinner.. hehe

Skulle egentligen ha sett matchen hemma hos Christofer och Emma, men eftersom magen var som den var så vågade jag mig inte ut allt för långt om man säger så... Lite synd för vad kan vara bättre än MFF på TV och trevligt sällskap?? Lite synd jag inte kunde som sagt. Men hoppas att jag får en raincheck på det...

Pratat med MsX idag.. När hon hade kommit hem från den lilla familjesammankomsten, eller vad man ska kalla det haha.. Tyvärr så hade gumman blivit sjuk, men som hon sa det, det gjorde familjeträffen betydligt lättare.. Så jag får väl tro henne där haha.. Skönt att höra hennes röst igen i alla fall, och de där speciella orden som gör en varm inombords.. Tycker lite synd om henne att hon är sjuk men ändå inte kan vara hemma.. Konstiga regler, kan inte berätta mycket mer om det här men i alla fall... Hoppas att hon blir frisk snart...

Just det Christofer spelade ju match idag när jag fick fara iväg och köra honom till matchen... Men det de vann i alla fall sin match med 4-3 så det var ju bra... Måste varit Christofers förtjänst i målet som gjorde det helt klart..

Mathias har också spelat match idag, och även de vann sin match med 6-1, och enligt honom själv så gjorde han en hyfsad match, han glänste inte men han gjorde inte heller en dålig match haha...
Det bästa med Mathias många gånger när han spelar är att han kan le efter en förlust (ja nu vann de ju idag) och plocka fram det positiva som han gjort i matchen.. Sånt gillar vi... :)
Så det är ju full pott idag hehe... Totalt 9 poäng i de tre matcherna.. Kan inte begära en bättre utdelning haha..

Hmm nä nu tänkte jag synda lite och äta lite glass... Rena livsfaran att vara här i stugan.. Sugen på något gott hela tiden haha....

Nä nu var det nog inte mer idag... Tror inte de blir fler inlägg från mig idag...
Imorgon är det jobb igen och min kollega är tillbaka efter sin semester... Nu är allt som vanligt igen skulle jag tro..Får väl hoppas att han är nöjd med det jag hunnit med under dessa 4 veckor..

Saar såå...

Kramen och Pussen...






Längtar efter någon<3

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0