Måndagen efter söndagen..

Då var det mesta av måndagen avklarad..

Som jag skrev innan har jag varit på ett typ Teknik i hemmet möte idag på Stadshuset i Malmö.. Vissa av föredragshållarna var väl intressantare än vad vissa andra var skulle jag väl kunna säga utan att ljuga allt för mycket.. Och blev väl lite trött i ögonen i slutet av mötet... Men lunchen var helt okej i alla fall..

Dagen började på ett vanlig sätt där jag vaknar typ 06.15 och jag tänker hmmm 5 minuter till och det slutar med att nästa gång jag tittar på klockan är klockan typ 07.10.. Hmm tänk hur en timme bara kan försvinna, utan att man är medveten och ungefär lika snabbt som det tar att blinka.. Hehe Något fel på min tidsuppfattning eller vad haha... Kan det vara att jag tycker om att sova? Nääää;)

Idag har jag även haft ett trevligt, långt samtal med en av mina bästa vänner A... Alltid lika trevligt att få prata en stund.. Får mig alltid att må bra.. Och just det samtalet behövde jag verkligen just nu kände jag.. En del p g a min saknad efter MsX.. Men det var inte bara det.. Med A kan jag alltid prata om allt och inget och jag tycker som sagt det är lika trevligt varje gång... Får kanske ta en kaffe en dag så att vi får prata lite mer kan jag tycka.. Vad tycker du A?? haha.. Men all in all en hyfsad dag..

Funderat lite igen på att fotografera.. Det var ett tag sedan nu och just nu känner jag ett litet sug efter att fotografera igen... Känner för att ta posing-bilder och porträttbilder.. Lyckades bra sist iaf så man får ju kolla så man inte tappat stinget.. Finns någon jag skulle kunna tänka mig som "min" modell vid en sådan fotografering.. Önskar bara att man hade ett rum att fotografera i, ett rum som man skulle kunna ljussätta ordentligt.. Även om det är något som jag måste lära mig, men skulle vara så kul att få göra det.. Vi får väl se vad som händer och sker med det och om man lyckas att övertala henne som man skulle vilja fotografera.. Gäller man funkar tillsammans, för är inte så überbra på att ge direktioner under fotograferingen oftast, utan mer låta det flöda fritt.. Skulle kunna tänka mig att ta bilder som är lite åt 50-talets pin-up, men har ändå min lilla osäkerhet när det gäller fotograferingen, finns mycket idéer och upplägg i hjärnan men måste ju få ut det och lyckas få ner det på bild också.. Plus att det behövs rekvisita, kläder, smink och frisyrer... Får väl hålla mig till det jag vet kanske haha.. Usch vad jag lyckades babbla på vad det gällde fotograferingen haha.

Men som sagt en bra dag so far.. Fått mailat lite, vilket var trevligt haha.. Nu skulle man bara fått ett litet samtal också så hade det kanske t o m blivit en perfekt dag.. haha.. Nåja.. Vi får väl se.. Nä nu blev det faktiskt ett relativt långt inlägg för att vara den nya bloggen så jag är rätt nöjd hehe

Saar såå..
Pussen och kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0