Måndag idag, idag är det måndag

Och dagen på jobbet har väl varit lite av en typisk måndag.. Man har gjort allt som skulle göras men tiden har gått så sakta så sakta... Men nu ligger man hemma på soffan och skriver dagens första blogginlägg.. Har precis ätit min middag som idag bestod av stekt fläsk med kokt potatis och löksås..

Annars har det som sagt inte hänt så mycket idag, AK är tillbaka på jobb igen och det är bra för då har jag någon som jag kan bolla arbetsuppgifter med och någon som uppskattar, eller ja.. haha, min sjuka humor haha...

Nå det var bara detta för närvarande... Men återkommer säkert igen..

Saar såå
Pussen och Kramen




Tycker om någon<3

Spårlämningar
Skrivet av: Tias

stekt fläsk med kokt potatis och löksås va Dagens på K&G idag ;D

2010-08-30 @ 20:28:51

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0