Lördagen so far...

Hmmm fick lite sovmorgon idag kan man väl säga fast hade vaknat ett par gånger innan dess, men helt enkelt inte orkat gå upp... Fått ätit lite frukost, och lyssnar nu på regnet som öser ner utanför.. och en lätt irriterande huvudvärk.

Har lite att göra, men inte precis lockande att ge sig ut i regnet kan jag ju säga...

Nåja.. Jag har sovit jättegott (även om jag för första gången på länge somnade på soffan och vaknade något kall vid 6 tiden i morse, men efter en stund blev det varmt under täcket)
Drömt sköna drömmar i natt som jag absolut inte vill klaga på, nästan så man vaknade med ett leende *hehe*

Fått ett trevligt mail idag med och det är ju ngåot som alltid värmer ens hjärta...

Och nu har jag kommit in i svammelstadiet haha....

Nä får väl kolla lite på formel 1 loppet på 6an..

Så länge... Saar såå

Pussar och kramar..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0