Lördagen so far... p.II

Ja då har det gått lite till av denna lördag...

Huvudvärken sitter i fortfarande, men nu har jag i af fått i mig två tabletter så får vi se om det kan hjälpa något då. Lite middag har jag fått också, det blev lite vårrulle till middag idag.. Helt hyfsat gott..
Fast jag syndade lite idag och drack en hel burk CocaCola till hehe..
Ja det är ju lördag, det blev mitt lördagsgodis..

Regnat bra har det gjort idag med, men nu lyser solen och det känns rätt skönt, men visst hösten är på väg det är inget att förneka haha..

Vad har jag annars hittat på?? Tja jag körde hem lite av mammas saker till stan, jag kollade Örebro när de slog HIV i allsvenskan idag, och sedan har jag redigerat lite foto i photoshop, mest för att jag tycker det är kul.. Hänger väl ihop med suget efter att fotografera igen.. Om jag nu kan kan få en modell som vill fotografera det jag vill fotografera, eller så får jag fotografera det som modellen vill fotografera haha... It is as simple as that Jack haha.

Saknar någon... Puss<3

Nä slut för denna gång.... Saar såå

Pussen och kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0