God morgon... Eller nått..

Precis vaknat... Sovit skitdåligt inatt... Konstiga drömmar många tankar... Samt att jag vaknar till världens ösregn... Det regnar nog lika mycket nu som det gjorde i lördags.... Men man får väl se om man hittar något paraply så att man kan komma ner till bilen utan att bli dyngsur...

Hoppas att dagen blir bättre än det känns nu... För som det känns nu vill jag bara gå och lägga mig och sova bort denna dagen...

Men hoppas att något kan göra så att jag blir på bättre humör...

Nä göra sig i ordning kanske...

Saar såå

Kramen och någon puss

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0