God kväll...

Snart är det väl dags att koppla ner för dagen skulle jag tro... Imorgon ska jag ta det lugnt när jag stiger upp hehe... Eller kanske inte.... Jag ska stiga upp tidigare än vad jag brukar göra, sen ska jag köra kära mamma till Malmö C så hon kan åka till sin syster/min moster i Karlskrona på en veckas besök, sedan ska jag iväg till jobbet, skicka iväg eventuella larmrapporter och besvara eventuella mail... Sedan är det en snabb frulle för att sedan köra tillsammans med 3 larmop till en heldagsutbildning i ett nytt mottagningssystem för kameror och ska vara där hela dagen.. Sedan efter det är det väl dags att köra tillbaka till jobbet och ta hand om dagens mailskörd, och sedan kanske man kan köra hem hehe...

I övermorgon är det likadant, eller ja... Blir lite svårt att köra mamma till stationen igen, eftersom hon redan är i Karlskrona ju haha...

Nåja har varit lugnt på jobbet så det kanske kan sitta bra med lite stress haha..

Nä nu får man väl gå och kasta sig på sängen och ligga där och tänka en stund och sedan försöka sova kanske hehe...

Saar såå...

Kramen till alla.. Pussen till en...

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Önskar dej en fin dag! kram om

2010-08-18 @ 09:12:05
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0