...

Imorgon är det dags..
Cirka 12 300 biljetter bokade so far..
(Det är typ 3 000 mer än HIV hade på sitt derby mot Trellehulla)

Ni tänker säkert.. Ja det är väl inte så konstigt... Barcelona är ju ett jättelag och Helsingborg och Trelleborg är bara några mediokra allsvenska lag... Jo förvisso har ni rätt till viss del. De är mediokra haha... Skillnaden är faktiskt att denna match som jag gör lite "reklam" för ovan är faktiskt en U17 match.. Alltså ungdomar upp till 17 år.. Och det bör bli en publik på bra över 12 000 personer.. Om inget annat jävligt kul för ungdomarna som ska spela matchen.. Och förhoppningsvis bra drag på Ståplats som det brukar vara.. Det är de himmelsblå grabbarna värda.. Och plus att vi på plats har chans att se spelare som om något år spelar toppfotboll i de stora ligorna..

Det är jag och sönerna som ska gå och se matchen..
Trevligt med lite kvalitetstid med Grabbarna Boys..
Nåja det var allt jag hade att säga om detta..

Saar såå
Himmelsblå kärlek...

Spårlämningar
Skrivet av: Julia

Humpf! Mediokra...!

2010-08-26 @ 07:20:11
Här hittas jag: http://aveldi.blogspot.com

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0