En annan oro...

Varit hemma i lägenheten idag, behövde duscha lite, regnet som kommit idag var lite för kallt för min del..

Har varit ute i stugan så länge nu att jag var rädd att de typ 8 kg som jag gått ner innan skulle ha börjat ätas upp för att det finns en helt annan tillgång till mat och annat här ute... Nu kom jag som sagt äntligen hem och efter jag duschat ställde jag mig ängsligt på vågen och vågade knappt titta ner..

Men till slut vågade jag titta ner och vad får jag se?? Ja det tänker jag inte berätta för er här haha.. Jag menar eftersom jag stod naken hehe.. Men det var en grann syn haha
Nä lite skämt och sido.. När jag tittade ner på VÅGEN så såg jag att viktnedgången nu var typ 9,2 kg totalt, alltså lyckats gå ner 1,2 kg under stugbesöket, hur fan det nu har gått till...

Saar såå..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0