Duktig son...



Då har man varit en duktig son...
Gräsmattan är äntligen klippt.. Det var ju strålande solsken när jag slutade jobba idag så det var ju bara att sätta igång när jag kom hem.. Men det var riktigt härligt att man kunde gå omkring och klippa gräsmattan i 3/4 shorts och inte mycket mer på sig... Solen värmde ordentligt... Så nu kan mamma var glad och lugn haha...

Behövde nog den stunden att klippa gräsmattan också, ja inte bara för att det var som en hage typ, utan för att skingra tankarna lite, men jag hoppas att allt fixar sig idag.. Tänker på dig MsX<3

Nu ska jag käka lite knäckemacka med kaviar...
Imorgon är det dags för planeringsdag på jobbet..
Vi ska vara här:


Hmm kanske inte den bästa bilden haha...
Testar denna istället då haha:

Alltså älskade himmaborgen.. Swedbank Stadion hehe... Nice

Får hoppas det blir så bra som jag hoppas...

Saar såå så länge

Kramen med Puss

Spårlämningar
Skrivet av: Tias

Sv: Den ligger på 2:a plats ;)

Jo, men jag orkade inte sticka ut idag, så får bli imorgon :P



Desamma, min kära fader!

2010-08-31 @ 19:49:53
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Uh, va duktig du e!

Ha en toppen dag i dag! kram om

2010-09-01 @ 08:42:39
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0