Att ha en fungerande hjärna??

Jag vet inte vad det är för fel med mig egentligen... eller fel och fel...

Större delarna av Frank är jätteglad och mår jättebra just  nu och det är ju faktiskt en viss persons förtjänst helt och hållet.. Plus att livet känns ovanligt bra just  nu...

MEN då finns det den lille triste jäveln inuti mig som  bara försöker hitta fel och problem och oro... VARFÖR ska han komma fram... Jag vill bara vara glad och vara nöjd och njuta av den glädje som jag känner och får ifrån frk X just nu.. Men massa tankar snurrar och har sig, men det beror väl mycket på vad jag har varit med om tidigare i livet med allt vad det innebär... Men jag vill inte förstöra det gryende som finns nu i mitt hjärta och i min själ med negativa tankar, så jag får kämpa och kämpa för att slå bort de tankarna..

För som sagt så har jag inte på myycket myycket länge känt så här i mitt bröst i mitt hjärta i min själ.. Vill bara att allt ska gå åt rätt håll.. Och när det känns som värst finns det ju i alla fall ett blogginlägg som jag brukar gå in och läsa då som hjälper mig över det värsta då... För det som står där och det som hon har sagt till mig så borde jag inte känna någon oro egenligen..

Hon har på väldigt kort tid kommit raserat så många av mina murar som jag omsorgsfullt byggt upp under en lång tid och det ska hon ha all cred för.. verkligen.... Hon gör mig glad, hon gör mig varm, hon gör mig trygg, precis allt det som jag behöver.. Och jag känner att jag har så mycket att ge., Tycker om dig...
Hoppas det inte blev för negativt nu bara....
Nåja..

Saar såå

Spårlämningar
Skrivet av: Glamorous

Naah så gulligt skrivet hihi =) vem kan den fröken vara då??? hihi =)

2010-08-16 @ 00:49:38
Här hittas jag: http://glamorous.doggyblogg.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0